luni, 13 mai 2013

Noi - Dumnezei


Daca v-as spune ca Dumnezeu e mic, 
mi-ati spune ca e o blasfemie. 
I-as spune unui musulman ca Allah nu exista 
si m-ar pune la zid. 
Ce-ar spune un calugar daca m-as indoi de Buddha? 
Unii dintre voi mi-ati spune, in cel mai elegant mod,
ca sunt atee. 
Dar nu e adevarat. Puterea in care cred eu 
e mai mare decat toti acestia la un loc,
e dincolo de Dumnezeu, de Allah, de tot ce vreti.
E dincolo de noi.
Si ei se datoreaza tot ce exista, asa cum exista.
Aceea este puterea in care cred.
Ea nu va face nicodata deosebire intre un musulman si un crestin,
intre un negru si un alb,
intre un sanatos si un bolnav,
intre un sarac si un bogat.
Si nici intre un mort si un nenascut.
Nici intre un sfant si un ucigas.
Caci toate au un echilibru. Si toate sunt UNA.

Si nu am gasit inca Nume pentru aceasta Putere.
Pot sa fiu Eu, poti sa fii Tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...