sâmbătă, 24 iulie 2010

O vara de asteptare


De-atata asteptare mi s-a copt iubirea.
Sta parguita, sus, pe creanga unui prun
Si de atata vreme imi pierd si ratacirea
Din dimineati cu soare si seri care apun...

De-atata asteptare mi-e ziua vesnicie;
Nici ceasul nu se-nvarte, pe loc parca a stat
Si gandurile-mi nebune imi par zadarnicie
Si inima-mi suspina: tresar cu un oftat...

De-atata asteptare nici apa nu mai curge
Iar vara asta lunga in iarna s-a schimbat,
Ca-n mine asteptarea cu lacrimi simt ca-mi plange
Si ce as vrea sa vina, nu vine, a-nghetat!

Si-mi ratacesc fioruri in zilele cu soare
Si gandul tot la tine ma duce, infrigurat,
Dorintele simtite cu-atata tremurare
Cu ochii-nchisi, visarea in viata am schimbat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...