marți, 22 iunie 2010

Marturisiri

Atunci cand mi-e dor de tine, inchid ochii si ma gandesc ca esti aici. Ca pot sa te ating, ca intind mana si te simt langa mine. Ma gandesc ca iti simt mirosul, ca te adulmec, familiarizandu-mi simturile cu tine. Ma gandesc la degetele tale care se plimba firesc pe obrazul meu, dandu-mi suvitele de par la o parte. Imi imaginez vocea ta care ma linisteste seara, inainte de culcare, cand incerci sa-mi soptesti incet un "noapte buna" cat mai aproape de ureche, simtindu-ti incet respiratia pe obraz. Te simt cum tragi aer adand in piept inainte de a-ti potrivi perna sub cap, pentru a adormi si mana trecuta pe dupa gatul meu, sprijinindu-mi usor capul.
Imi las gandurile sa zboare.
Te vad in bucatarie, ajutandu-ma la gatit. Ti-am promis un sort si o boneta. Fiindca asa ai vrut. Zambesc. Azi ce vom gati?...
Intr-o zi ti-am promis ca te duc intr-un loc. Undeva unde o sa-ti placa. Si nu ti-am spus unde. Ei bine, in acea zi am sa te duc acolo. Stiu ca vei zambi. Pentru ca stiu ca-ti va placea. Si ma simt bine sa te vad ca te bucuri.
Cred ca atunci voi avea si eu timp pentru odihna. Pentru ca te voi sti langa mine. Si voi putea in orice minut sa-ti spun cum ma simt. Vei vedea mereu ce fac. Vei sti mereu starea mea. Vei putea sa vezi live prin sufletul meu. Nu va mai trebui s-o luam pe cai intortocheate.
Ti-am spus cat de obosita sunt? Ti-am spus ca am obosit? Ti-am spus ca vreau sa ma odihnesc? Ca vreau sa imi odihnesc sufletul? Ajuta-ma sa ma limpezesc. Doar tu poti asta.
Te astept.
Te astept de mult...

4 comentarii:

  1. Minunata declaratie de dragoste ! Lucrurile pot fi atat de simple si frumoase, numai noi ne-am obisnuit sa le complicam. Pot sa intreb despre ce loc e vorba ? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, cony!
    da, am sa-ti spun despre ce loc este vorba.
    este o localitate turistica din germania, la 35 km distanta de unde locuiesc eu si se numeste rüdesheim am rhein.
    poate intr-o zi am sa scriu un articol si despre aceasta minunatie de colt al lumii. e intr-adevar feeric! si am sa pun si niste poze...

    RăspundețiȘtergere
  3. jack spamtecatorul11 iulie 2010 la 16:59

    uite, am ajuns aici de pe vox. cred ca am sa mai zabovesc, o vreme. ascult asta: http://www.trilulilu.ro/Ivy/d95eb7c5b279a1 in timp ce scriu. poate ca m-a influientat.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc, jack :-)
    dragut sa vad ca ai ajus si pe aici. ti-am mai vazut comentariile pe voxpublica si madame blogary si, totusi, nu stiu cine esti... anyway, merci de vizita! ;-)

    RăspundețiȘtergere

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...