joi, 19 mai 2011

paso doble

in seara asta vreau sa dansam tango iti ziceam
sa-mi iei mainile si sa mi le saruti
inainte de a ma ameti in piruetele gandurilor
iar pasii aleargau in ritmuri cardiace

ai prins cu bratul talia primului acord iar
mijlocul noptii vibra cuprins de palma ta intinsa
n-avem nevoie de traje de luces imi spuneai
iar azi nu vom avea nici trandafiri.
vom tine intre dinti trecutul sopteai
printr-o fandare ai grija sa nu-l scapi

mi-ai cerut o pasiune pe un paso doble
razvratita intre cordoba si pamplona
ti-am dat in schimb o tristete pe-o rumba si-o milonga
intinsa impecabil intre cuba si-argentina

in paru-ntunecat mi-ai prins doua trofee
o coarda smulsa din chitara a unui trubadur
cu inima zdrelita si-un clinchet de pahare de cristal
doar niste castaniete imi inlocuiau cerceii
cu solduri transformate in tornade
paseam pe irisii de marmura ai privitorilor
lasand tocurile sa rasune in auzuri
praful intra prin pantofii ce-ocroteau in van
talpile sufletelor noastre deja fumegande

umbrele ni s-au razvratit si s-au rupt de noi
taraindu-se in noapte cu ritmuri sacadate pe pietrele
de pavaj din apropierea unei bodegi pe ebru
fericind precum ofranda un imbatat sange latin

repeta pasii imi spuneai asculta muzica mereu
"Varón, pa' quererte mucho..."
.............................................
nu stiu cat am dansat asa dar stiu
ca in maini tineam sageti de viata
incercand sa ucid moartea clipei

12 comentarii:

  1. Wang Han Pin, thank you for visiting me! Nice to meet you on my page. :-)

    Greetings to Taiwan from Germany!

    RăspundețiȘtergere
  2. Whang Han Pin, I just visited your blog but I don´t understand even a little bit of what you wrote, because I have no clue of your language. The signs there are completely strange for me. But thanks for the invitation :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Este mai simplu cu ameţitul, având în vedere că mâinile sunt dotate cu săgeţi :P

    RăspundețiȘtergere
  4. pai, sa stii, cata, eu asa i-am zis: ori dansezi cu mine, ori te ucid! :-))

    RăspundețiȘtergere
  5. amintirea dansului ramane - dansul in sine dispare

    RăspundețiȘtergere
  6. Madalina, asa e si cu viata noastra. O "dansam" pana la sfarsit, dar din ea va mai ramane odata numai o amintire, in gandurile celorlalti

    RăspundețiȘtergere
  7. Hahahaha, Madalina! Ti-as da "like" pt comentariu...:-)Bravos pt optimism! Uite, ma duc la culcare cu un zambet pe buze, datorita tie. Mi-ai ridicat moralul in seara asta. Multumesc!
    O saptamana cat se poate de frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu ma gandesc la Tango Lara Fabian si ti-o dedic in seara asta plina de ploaie !

    RăspundețiȘtergere
  9. Anna, multumesc pentru dedicatie si pentru delicatete!

    Iti trimit un gand care sa te incalzeasca...

    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...