joi, 1 aprilie 2010

Himera

Dintre toate crezurile pe care mi le-ai dat, mi-ai dat crezul ca nu sunt singura.
Dintre toate sentimentele pe care mi le-ai dat, mi-ai dat sentimentul ca n-o sa fiu parasita.
Dintre toate iluziile pe care mi le-ai hranit, mi-ai dat credinta ca sunt iubita.
Dintre toate iubirile pe care le-am trait, te regret cel mai mult. Te regret ca nu te-ai intamplat, te regret ca nu ai existat, te regret ca ai plecat inainte de a fi fiintat.
Dintre toate himerele pe cere le-am avut, tu ai fost cea mai reala.
Dintre toate vocile pe care le aud, aud si acum vocea ta, spunandu-mi ca ma vrei, ca ma doresti. Stii ca inca iti aud in fiecare zi vocea? Imi e cumplit de dor de ea!
Dintre toate mirosurile pe care le-am simtit, al tau a fost singurul pe care nu l-am cunoscut.
Din tot ce mi-au atins degetele pana acum, pielea ta a fost singura pe care nu am ajuns s-o ating. Nu am ajuns sa-ti ating parul, sa-mi trec degetele prin suvitele tale.
Din miile de declratii pe care le-am auzit, multe au fost reale, dar pe ale tale le-am simtit mult mai profund.
Dintre toate gandurile care m-au strabatut, cele la si despre tine aveau o semnificatie aparte.
Din tot ceea ce am trait sau as fi putut sa traiesc, as fi dorit cel mai mult ca tu sa mi te intampli.
Dintre toate miciunile pe care le-am auzit, ale tale au fost cele mai frumoase.
Dintre toate durerile pe care le-am infruntat, pentru cele pricinuite de tine am simtit cea mai mare nedreptate.
Dintre toate planurile pe care le-am avut, pe cele legate de tine mi le doream sa se intample cel mai mult.
Dintre toate iubirile pe care as fi putut sa le traiesc, neimplinirea iubirii tale a lasat cel mai adanc gol.
Pentru ca am simtit ca ma iubesti.

Tu nu intelegi? Eu inca te mai simt!

Iti amintesti? Obisnuiai sa fii soarele meu...Vroiam sa fie sufletul meu casa ta. Mai stii? Mi-ai spus ca ochii mei nu trebuie sa lacrameze. Mai iti aduci aminte?

"Imi placi si desi nu te-am tinut in brate parca te port in suflet de o viata.
Imi place sa te simt alaturi si as vrea ca continui drumul vietii cu tine, cu tot ce reprezinti tu.
Simt ca esti parte din mine.
Simt ca ai fost acolo mereu si acum te-am descoperit.
Simt ca imi lipseai, desi erai mereu aici.
Simt ca te-am cautat, desi nu te-am pierdut.
Simt pielea ta, desi nu am atins-o vreodata.
Cunosc vocea ta, desi nu te-am auzit.
Recunosc gustul tau, chiar daca nu te-am gustat.
Iti caut ochii, pentru ca ii stiu din suflet.
Imi place sa te iubesc, pentru ca am invatat toata viata asta"

Mai stii??? Eu nu pot sa uit... Eu inca mai simt toate acestea...
Era atunci, la 12 noaptea: "LA MULTI ANI, VIS FRUMOS!". Un vis frumos...
Si ma intreb: Sosise ceasul? Pentru amandoi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...