sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Just the bear necessities

Am cautat astazi in internet ceva pentru copilasul meu. Nu ca ar pricepe el multe, ca abia ieri a implinit 5 luni,
dar, asa, sa fiu pregatita pe viitor. Am vrut Cartea Junglei. Nimeresc pe Youtube o varianta in limba romana. Am fost atat de placut surprinsa cand, in vocea ursului Baloo, l-am recunoscut pe Arsinel! Un mare actor, un om minunat, iubitor de copii, el insusi bunic a trei nepotei si a carui voce i se potrivea ca o manusa rolului lui Baloo. E o valoare in actoria romana, inca de atatea decenii si ar trebui sa fim mandri ca il avem. De astfel de oameni avem mereu nevoie.
Nu fac mai multe comentarii, va las doar sa va convingeti. Just the bear necessities...

2 comentarii:

  1. Arsinel are o voce deosebita.
    M-am gandit sa iti ofer ceva si pentru sufletul si auzul tau:
    http://www.youtube.com/watch?v=It8E_ILMr2Q&feature=related

    RăspundețiȘtergere

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...