vineri, 5 noiembrie 2010

Vremea Cenaclului Flacara si flacari ce vor arde mereu

Azi nu voi folosi mai multe cuvinte. Voi pastra aceasta liniste pentru reculegere. La mine, impactul e dublu, acum trei saptamani stingandu-se din viata si tata. Las un link doar, la unul din postarile mele scrise prin iarna, unde am spus atunci ce insemna, odata, pentru mine viata. E doar un mic crampei...

http://sorina2511.blogspot.com/2010/01/jurnalul-meu-din-clasa-vii.html




ULTIMA INREGISTRARE A MAESTRULUI  Adrian Paunescu ! - De la un cardiac cordial  - 2 noiembrie 2010
 
 Asculta  mai multe  audio   folk

2 comentarii:

  1. Azi ma simt pustiita, golita parca si de cuvinte.
    Mi-a facut adolescenta frumoasa si pentru asta n-o sa-l pot uita vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela, el a facut unor generatii intregi adolescenta , tineretea si apoi, viata mai frumoasa. Gandeste-te, cat de saraci am fi fost, daca Cenaclul Flacara nu exista? Care ar fi fost, atunci, flacara la care ne-am fi incalzit visurile? Si cine ne-ar mai fi format?

    RăspundețiȘtergere

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...