vineri, 6 august 2010

Maria Magdalena

Asa, doar ca sa stiti...M-am intins de doua zile cu un artist la vorba. Ma citeste. Deodata, el ma intreaba: "Ce suflet ai tu? De inger?".
Fara sa-mi dau seama, ii raspund:

"Apoi, eu nu am suflet de inger.
Sunt o biata Marie Magdalena ratacitoare pe acest pamant,
supusa ispitelor, ibovnica a pacatului, oarba in fata patimii si si schioapa pe drumul maracinos al vietii. Desavarsita am sa fiu cand am sa trec bariera. Iar Sfantul Petru ma va intreba:
-Pacatuit-ai?
-Sfinte, da!
Asa am sa trec eu pragul de Dincolo.
Iara daca el ma va considera demna, ma va lasa sa trec.
Asa ca pana atunci, va trebui sa mai fac cazne si matanii,
sa mai pierd picuri din sangele meu pe bolovanii Drumului Ispitelor,
dar sa gasesc cu sufletul calea spre Adevar.
Iar calea spre Adevar o gasesti cu ochii inchisi.
Destul e sa crezi in Steaua ta.

Sunt o biata muritoare, cum am zis, cu naframa legata la spate, cu parul despletit si toale zdrentuite si desculta ma tarasc prin colb.

Galbenii i-am dat saracilor cu duhul. Si le-am zis: "Sa-ti cumperi Duh!".
Dar, vai, ei n-au prea inteles.
Ei si-au luat pe-acei arginti doar straie si buti de vin.
Ce trebuiau ei sa faca? Sa-i dea mai departe, celor nevoiasi. Asa si-ar fi cumparat Duh.
Dar eu sunt doar o biata Marie Magdalena."

Atat!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...