joi, 26 august 2010

De dragul fiintei tale

astazi as vrea sa ma rasfeti:
sa-mi prinzi obrajii in maini si sa ma saruti.
astazi am chef sa te rasfat:
sa-ti prind obrajii in maini si sa te sarut.

am sa apuc din nou gandurile tale fugare
in varfurile degetelor mele
atunci cand imi trec mana printre carliotii tai
si sa simt cu degetele visurile tale.
am chef sa simt cu dintii, usor, vorbele tale
si carnea buzelor tale moi.

te gust. te simt. zemos si dulce,
copt, ca un mar ionatan.

innebunesc de dragul degetelor tale!
ai stiut?
am sa le iau azi la mine-n palme
sa ma joc cu ele, rasucindu-le ca pe niste fuioare.
poate se-nfiripa un fir de iubire intre ele...

atinge-ma! ma simti? ma vezi?
zambesc. mi-esti drag! stiai?
stiai. da, da... stiai!
dar ce tu nu stii, e, ca azi, de dorul si de dragul tau,
adorm cu mainile caus,
stranse-n rugaciune.
pentru tine.

c-asa te am eu mai aproape...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...