luni, 23 august 2010

Oboseala de iubire

cred ca au obosit gandurile in cap
de atata zdruncinare
se cer aliniate din nou
ca la apelul de dimineata
de la cazarma mintii.
eu nu le-am poruncit razboi
si nici nu le-am antrenat pentru asa ceva
doar un colt din tine sta trist
necrezand in ziua de maine.
nu am certuri inscrise pe frunte astazi.
si nici ieri nu am avut.
sunt doar asteptari mult prea lungi.
lungi prea tare, ca sa intinda poduri
intre noi
lungi prea tare, ca sa inchida usi
dupa noi
lungi prea tare ca sa te faca sa spui
ca ma iubesti.
ai uitat de drumul pe care mergeam?
ai pierdut banii la pariul cu viata?
te-au linsat jefuitorii la colt de strada
cand incercai sa dai coltul la mine?
sau
pur si simplu
ai obosit de viata mea?
nici ochii nu-ti mai scapara ca atunci
nici sufletul nu-ti mai tresalta ca atunci
nici gura nu se mai stramba in suras,
ca atunci...
si nu te mai grabesti la mine...

iubite, tu ai obosit de iubire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...