luni, 4 aprilie 2011

Multumesc, Beatrice (fain@polimedia.us)! Multumesc, Paun Octavian (Radiometafora)!

Cine-i Beatrice? Nu stiu si nu ma intrebati. E cineva care are cont pe fain@polimedia.us si care mi-a postat unul din articole acolo si anume: De ce-i copleseste pe muritori iubirea?
Nu am stiut ce e cu asta, desi imi facusem cont pe site, nu am postat nimic. Regulile de acolo spun ca trebuie sa aduni nu stiu cate "karma" (niste puncte, acolo), ca sa ai voie sa postezi. Cum spun, imi facusem contul, dar, din lenea de a comenta pana nu mai pot si de a citi chestii si care nu ma intereseaza numai pentru a-mi aduna puntele necesare permisiunii postarii, dar si din lipsa de timp pentru a face asta, am lasat totul la nivel zero.
Ce n-am stiut? Cica, daca ai nu stiu cate "karma" din alea, habar n-am, nu are importanta, poti sa faci un proiect, sa propui articole preluate din alte parti s.a.m.d. In fine, cred ca asa decurge treaba, daca am inteles eu bine. Scuze, daca introduc aici explicatii eronate!
Oricum... Zilele astea - ca asa mi-am dat si eu seama ce se intampla - mi-a fost vizionata postarea de sute de ori. E deja in topul vizionarilor la mine pe blog, desi nu e prea veche. Sursa: Polimedia. Dau click pe link, nu ma lamureste cu nimic. Dar insistand cu cautarea, am ajuns si eu la lumina: o anume Beatrice mi-a postat acolo articolasul. Multumesc, Beatrice! Ma bucur ca ti-a placut! Si, dupa cum am vazut, am adunat si niscai voturi. Va repet, nu stiu cum functioneaza site-ul acela prea bine, dar, daca ma aflu pe acolo si unii au dat click pe "like", nu pot decat sa le multumesc. Astfel, ii multumesc si lui Teo Negura, al carui vot l-am vazut acolo. E singurul pe care-l cunosc, in rest, persoane noi.

Si azi inca o multumire, domnului Paun Octavian, din Oak Harbor (USA), care a introdus deja pe Radiometafora.ro alte scrieri de ale mele si care mi-a cerut intre timp si colaborarea. Am acceptat-o. Asa cum scriu pe blog, pot sa postez si pe alte site-uri, ceea ce nu e prima data. La Radiometafora vor mai aparea si alt fel de articole, nu numai literatura, creatie, ci si articole referitoare la viata romanilor din diaspora, respectiv Germania.

Deci, multumesc, Beatrice, multumesc, Paun Octavian!

UPDATE: la 19:43: Acum un MULTUMESC si pentru Shayna, tot de pe Fain! Nu stiu cine esti, dar daca ai gasit atat de repede ultimul meu articol, bravo!
Sa citim numai de bine!

4 comentarii:

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...