luni, 18 aprilie 2011

Povara unui titlu

dragii mei,
m-am uitat astazi la teve
ca-ntr-o duminica-n care imparti
plictiseala cu visarea,
lenea cu sarbatoarea.
stiti voi,
ca atunci cand te prefaci ca te intereseaza ceva,
cand,
de fapt,
nu te intereseaza nimic.
"familia regala...",
       "familia regala...",
                 "familia regala..."...
si ma-ntrebam:
ce-ar fi daca as fi printesa? regina?
si mi-am spus: n-ar fi nimic!
fiindca nu m-am nascut sa fiu niciuna dintre astea
n-as da libertatea daruita de a fi eu insami
ca sa fiu ceva ce s-ar astepta altii sa fiu.
si stiti de ce?
fiinca eu, in lumea mea,
pot sa fiu regina cand vreau!

Daisy crown

7 comentarii:

  1. Dacă nu ai fi fost în Lumea ta...s-ar fi scris despre tine sute de cărţi de memorii, iar detaliile din fiecare carte s-ar fi potrivit destul de rar...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cata, Sandu, Marian, multumesc! :-)
    Ganduri bune voua, in Saptamana Mare!

    RăspundețiȘtergere
  3. EŞTI REGINĂ,
    EŞTI DIVINĂ,
    EŞTI TOT CE VREI SĂ FI,
    ELTI RAZA NOASTRĂ DE LUMINĂ,
    EŞTI MIAZĂNOAPTE,EŞTI MIAZĂZI!
    ŞI MAI EŞTI ÎN PLUS CEVA,
    DE ACUM PRIETENA MEA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, d-le Grecu, desi v-ati semnat anonim, mesajele dvs sunt inconfundabile. V-atm recunoscut! :-)
    Bine ati venit in Lumea mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te invit sa preiei o leapsa:
    http://www.gabrielaneagu.info/2011/04/19/avem-romani-frumosi/

    RăspundețiȘtergere

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...