vineri, 10 septembrie 2010

Grila de zbor a Timpului - Raspuns la "Cred ca am stat prea mult prin aeroporturi" a lui Lucian Mîndruta

Update: Lucian mi-a publicat aceasta poezie sub titlul "La terminalul Plecari". Merci, Lucian! :-)

cand talentul meu in origami se rezuma
la broscute, barcute si avioane,
fac ce stiu din el si incep sa incropesc vise.
le indoi usor de colturi si le pliez peste realitate.
inchid ochii si ma fac ca functioneaza.
timpul refuza sa manace secunde.
spune ca i-au fost de ajuns veacurile de asteptare
si ca un astfel de desert i-ar strepezi dintii.
prea multa asteptare pentru tortul cu lumanari - imi spune.
tac. si nu zic nimic. privesc doar,
cum picaturile de ploaie se preling pe geam,
adunand abur cu abur
si aluneca in decolteul Marii Doamne - Toamna.
de ce ma intristeaza plecarile?
si de ce venirile ajung asa de tarziu?
sa fie oare grila de zbor a timpului eronata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...