luni, 20 septembrie 2010

Mugur Mihaescu schimba directia. Si bine face!

Iata ce scrie revista Can-Can astazi (preluat de la revista VIP):

"Mugur Mihăiescu s-a lasat de televiziune pentru că în acest domeniu lucrurile merg prost dar şi ca să ajute oamenii.

Acesta a demarat un proiect prin care vrea să transforme Centrul Istoric al Bucureştiului într-o oază de relaxare şi a refuzat colaborările cu orice post TV.


 "Am refuzat să mai colaborez cu televiziuni, tocmai pentru că acolo lucrurile merg tot mai prost. Nu mă mai interesează un proiect tv, pentru că mi-am dat seama că trebuie să fac ceva mai util pentru societate. Sper ca până în vara anului viitor proiectul din Centrul Istoric să fie finalizat cu bine", a declarat Mugur Mihăescu pentru revista VIP."

In sfarsit, un semn de redirectionare! Oare cand vor realiza mai multi ca doar circul nu ne face mai bogati, mai virtuosi, mai civilizati. Renuntarea la cultura s-a facut atat de acut simtita, tara aflandu-se in picaj  odata cu invadarea manelelor pe piata, cat si a acestei "culturi" in viata de zi cu zi a romanului, incat se simte nevoia din ce in ce mai puternic, de a face realmente ceva. Si nu numai bascalie! Incepem sa ne dam seama ca om fi noi poporul care stie sa faca haz de necaz, dar trebuie sa dovedim si ca stim sa facem si altceva decat sa luam in ras propriile slabiciuni.  Si anume sa ne adunam un pic, sa reflectam la ce avem cu adevarat nevoie, sa uitam de "mana intinsa" in fata celorlate popoare ale Europei si sa ne revenim la verticala, trecand realmente la fapte. De asta avem nevoie.

Iata un gest salutar! Jos chipiul, "Garcea"!

5 comentarii:

  1. posibil sa fie bine intentionat, desi cu siguranta interesele lui le cunoaste doar el. ma refer la interesele adevarate. daca omul era serios si bine intentionat, nu dadea declaratia in aceasta revista. in momentul in care esti pe calea cea buna, nu iti anunti intentiile in asa ceva. exista si refuzul. ori el stie refuza doar televiziunile?

    RăspundețiȘtergere
  2. da, daniel, iti inteleg punctul de vedere. insa oricare ar motivele lui personale, tot cred ca e mai bine daca si societatea beneficiaza de pe urma intentiilor lui. doar din filantropie nu cred nici eu ca o face, insa si asa, macar face ceva pentru oras, pentru oameni. cat priveste televiziunile, el este deja de notorietate. mai multa faima cu televiziune nu ar mai putea aduna. ramane sa vedem cat de serios va fi in ceea ce spune ca si-a propus. sincer, si eu sunt curioasa. si, tot sincer, mi-ar placea sa vad mai multi romani implicati in proiecte cu impact social pozitiv, decat simplul profit individual, calcand pe altii in picioare. pentru asta am gasit binevenita intentia lui.
    acum nu ne ramane decat sa asteptam si sa vedem...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da , e un tip care vrea sa traiasca intr o societate normala

    RăspundețiȘtergere
  4. De aceea m-am si bucurat atata si am scris postarea respectiva. Sper sa fie din ce in ce mai mult cei care vor vedea lucrurile si asa...

    RăspundețiȘtergere

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...