marți, 12 octombrie 2010

Of, tu, tata drag al meu

Tata al meu!
Tu nu ai sa mori niciodata
Chiar daca azi te-ai dus dintre noi
esti mereu aici
esti in mine
esti in copilul meu
un pic din tine va trai mereu
si mereu te vei renaste.
Caci asa cum n-am lasat sa-ti moara numele
tot asa nu am sa las sa-ti moara sufletul.
Ai zamislit viata, dandu-ma pe mine lumii
Si viata am dat la randu-mi mai departe.
Esti in el, asa cum ieri ai fost
vei fi asa cum va sti el sa te arate lumii
ti-e sufletu-mpartit in mii de farame
pe care o sa le purtam cu noi
precum vantul poarta cenusa spulberata
fara sa stii niciodata
unde va ajunge vreun graunte din ea.
Caci nu mi-e dat sa stiu ce va fi maine
si nici unde voi poposi
si nici ce fiul me va face,
dar ceea ce stiu,
e ca prin noi ai sa traiesti mereu.
TU, TATA DRAG AL MEU!


Aseara a plecat dintre noi in lumea celor drepti iubitul meu tata. Prin plecarea lui e lumea mai saraca cu un suflet care ma iubeste. Pentru mine, odata cu el, a plecat jumatate de lume. Si pentru tot ce a fost el,  stiu ca Dumnezeu l-a iertat, primindu-l in lumea Sa.

10 comentarii:

  1. Dumnezeu sa-l ierte. Imi pare rau, daca pot sa te ajut cu ceva, vin negresit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana, iti multumesc mult. Nici eu nu pot sa ajung. Il vor inmormanta fara noi. Copilasul meu abia implineste azi 4 luni si e vorba de o gramada de acte care inca sunt nerezolvate (pasaport si pt el etc). Sper sa ajung macar la pomana de 6 saptamani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-ti pot spune neonest Condoleante.
    Dar iti marturisesc soptit ca regret din suflet suferinta si tristetea familiei tale.
    Un astfel de moment e cumplit intotseauna.
    Ne raman doar cele trecute in amintire.

    Odihneasca-se'n pace.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc. iti simt sinceritatea. Doare tare cand se intampla asta. Singurul gand cu care ne putem consola este ca asa trebuie sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  5. fii tare! treci tu cumva peste aceste clipe negre din viata ta! aminteste-ti de el cum te strange in brate si te va ajuta mereu aceasta imagine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Daniel! De ieri ma uit la pozele lui. El nu va fi mort pentru mine niciodata, atata doar, ca n-o sa mai pot sa-l vad, sa-l ating, sa-i audvorba calda si sfatul si intelegerea. N-o sa mai pot sa-l strang in brate nicodata. E doar o pauza luuuuunga, in care imi va fi foaaarte tare dor de el. Ne vom intalni, "Acolo", cand va vrea Cel de Sus.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu sa-l odihneasca! Stiu ca iti vine foarte greu, mai ales ca n-ai putut sa stai la capataiul tatalui tau.
    Am trecut prin asta acum zece ani. Dumnezeu si fiul meu m-au intarit ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, Gabriela. Multumesc. Asa este. Dumnezeu stie ce face. Si pe mine tot fiul meu ma intareste si gandul ca sper ca cel mult intr-o luna sa fiu acasa. Mama a ramas singura.

    O zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sincere condoleanțe!
    Cu respect
    Emanuel Pope

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti multumesc mult, Emanuel! Apreciez gandul tau.

    RăspundețiȘtergere

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...