sâmbătă, 9 octombrie 2010

Poezie si... poezie

Si nu ti-am spus
ca din toata nebunia lumii
ma salvezi.
Ma scoti la mal din mocirlele surzilor
ce pangaresc poezia trairii.

Nu orice rima e-o visare
si nu orice scrib e scriitor.
Zurgalai de cuvinte amestecate
intr-o limba stalcita, visandu-se geniale.
Eroare!
.
Cui ii trebuie ereticii?
Cui ii trebuie bezmeticii?
Alearga unii, innebuniti,
din dorintade a-si nega
nulitatea de idei simuland
lumina de la capat de... scorbura.
Zgarie timpane cu scartairile
penelor lor pe pagina
Dezacorduri luate ca figuri de stil,
grade de comparatie confundate,
texte ce abunda in exemplificari de "grei"
si ciorba de citate.
In fond, saracie intelectuala.
Cote inalte la apele arogantei
si temperaturi polare la capitolul suflet.
In "compensatie", striga tare...

Ti-am spus?
Tu nu ai nevoie sa-mi scrii carti
ca sa imi aduci poezia in viata...
Poezia ta e echilibrul...

Priveste-ma, zambeste-mi
si ma imbratiseaza.
Imi e de-ajuns... Iubirea ta mi-e poezia.

8 comentarii:

  1. good morning fancy fairy

    http://www.youtube.com/watch?v=5GGutxam8Qc

    RăspundețiȘtergere
  2. http://anabasiskalikanzaros.blogspot.com/2010/10/over-bix-rapacious-grin.html

    RăspundețiȘtergere
  3. ´morning, my knight!
    nici clipul asta nu-l pot vedea :-(
    si ghici ce: blogul tau il gasisem deja de ieri. si-l citisem si pe bix ;-) acu´ esti la mine-n lista.

    RăspundețiȘtergere
  4. uuufff! Diese Deutschen sind so ernst! besonders wenn es um Sicherheit im Internet-Filter. Aber nicht ein großes Problem, wenn Sie trinken Tee nachdenken über auf alle geheimen flüstert.
    Es ist schwarzer Tee, oder Kaffee ist schwarz?
    ;))
    Guten Morgen Blaue Prinzessin.

    http://www.youtube.com/watch?v=bcwvkrUjvrM

    RăspundețiȘtergere
  5. guten morgen, mein ritter! es tut mir leid, heute bin ich nicht besonders gut drauf. mein papa ist gestern abend gestorben. meine mama hat mich angerufen, um mir zu sagen. so, sorry, wenn ich nicht so witzig bin.
    einen schönen tag wünsche ich dir!

    RăspundețiȘtergere
  6. Großer Gott in seiner Herrlichkeit zu deinem Vater ihn empfangen.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Madalina!
    Ma bucur ca iti place.

    RăspundețiȘtergere

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...