marți, 18 mai 2010

Acolo



Acolo unde-ti bate ochiul
Si geana-ncet lumina lasa,
Pe unde esti tu cu norocul
Si care vant paru-ti rasfata,

Pe unde visul pasii-ti poarta,
Spre care lume te indrepti,
Simtirea mi-e la tine toata
Si te astept. Tu ma astepti?

Cauta-vei tu privirea-mi blanda,
Dori-vei tu surasul meu,
Seara,-n lumina cea plapanda
Dorind in brate-ti sa fiu eu?

Ma vei cauta acolo unde
Nici orologiul nu va bate,
Acolo unde vesnicia
Din secole spre noi razbate?...

Am sa-ti ating cu mana tampla
Si pielea am sa ti-o miros
Si tot ce-atuncea ni se-ntampla
Ar fi precum un vis frumos....

Tu mana-ti vei lasa domol
Pe trupu-mi ars de asteptare
Iar sufletul - pan-atunci gol
Umplese-va iar de mirare...

Mirarea cum ca esti si sunt,
Ca nu-i nimic din intamplare,
Ca suntem doi pe-acest pamant
Sa ne iubim, uitand ca doare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...