marți, 11 mai 2010

Mandria de a fi tu insuti


Citesc de o vreme, pe de o parte ingrijorata, pe alta parte consternata, plagiaturi. Rasfoiesc bloguri, dau peste scrieri frumoase, le admir si apoi constat ca sunt... còpii. Hotii de inteligenta, hotii de inspiratie, hotii de (chiar de) personalitate!
Hmmm... lugubru! Trist! Nu mai exista in lumea asta originalitate? Adica, scuze celor sinceri, da, voua, jos palaria, fiindca aveti curajul de a va arata asa cum sunteti: tristi, fericiti, bucurosi, necajiti, in freamat de iubire sau prag de despartire, oricum, dar VII.
Ma gandeam ca de ce ar trebui (si) eu sa imi exprim sentimentele? Pai, altfel cum as putea avea pretentia de a fi inteleasa si acceptata, cunoscuta? Pai simplu: doar asa! Si spun tare si raspicat, fara teama de a fi altfel inteleasa: Asta sunt eu!

De aceea, am sa postez acum inca doua poezii pe care le-am scris zilele trecute:


Dor de tine


07.05.2010 Fl./M

Sunt nopti in care te visez
Te simt cum vii si-mi atingi parul
Si ma trezesc si-apoi oftez,
Caci nu e asta adevarul...

Sunt nopti in care ma atingi
Cu buzele incet, pe pleoape
Si-n vise inima imi frangi
La fel in zi, la fel si-n noapte.

Sunt nopti in care mai astept
Un semn ce vine de la tine
Si ravasita ma destept
Gasind doar golul ce e-n mine.

Si vocea ta o mai aud,
Cu soapte-ncete de iubire
Iar adevarul asta crud
Sapa tunele-adanci in mine.

Te vreau aici, te vreau acum,
Vreau pielea-ncet ca sa ti-o mangai
Si sufletu-mi in palmi sa-l pun,
Sa nu m-auzi cum ma mai tangui.

Doar un oftat prelung si-adanc
Sa las iesind din trupu-mi dornic
In brate vreau ca sa-ti adorm
Sa nu mai sune vre-un ceasornic...




Te vreau!!! Si vreau ca tu sa stii...


07.05.2010 Fl./M.


In preajma ta ma simt femeie
Si sfarcurile mi se-ntaresc,
Cu degetele de condeie,
Pe trup, iubirea ti-o cersesc.

In preajma ta ma simt amanta,
Iubita si lasata-n dor
Si rasucita si turnanta,
Cu trup frumos mirositor.

In preajma ta sunt doar o nimfa,
Un gand ce tu l-ai adapat
Si l-ai crescut, dandu-i credinta
Si-apoi te-ai dus si l-ai uitat.

Dar gandul meu la tine zboara,
La mana ta prin parul meu,
La gura ta, ce intr-o doara
Facea din trupu-mi curcubeu.

Si vreau sa-ti simt mirosul aspru,
In nari sa-mi intre si in pori,
Sa simt ca zace ceru-n astru,
La fel cum zace luna-n nori.

Sa stiu ca intri-n viata-mi toata,
Chiar daca mi-o vei ravasi
Cat voi privi cu ochii roata,
Chiar daca stiu ca vom gresi.

Te vreau aici in semn de neguri,
Te vreau aici in zori de zi,
Te vreau aici de dupa maguri...
Te vreau!!! Si vreau ca tu sa stii....


P.S. sau Explicatie: Acum, aceste versuri nu (mai) au decat un simbol literar si nu (mai) reprezinta o stare de spirit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...