sâmbătă, 14 mai 2011

la fabrica de gânduri se vând imagini foarte ieftin

la fabrica de gânduri se vând imagini foarte ieftin  
nu ai nevoie de card  
ţi se vând pe speranţe,
ca la licitaţie  
cine da mai multe speranţe  
pentru paharul meu de alături?  
ştiu că e gol, dar de era plin  
nu mai puteam gândi    

mă-grop în aburi de trădare  
eu - cea care nu beau  
doar ideea că am un pahar cu gânduri lângă mine  
şi e de-ajuns să-mi ostoiască  
setea de cunoaştere.  
ştiu că am pus prea multe întrebări azi,  
dar vreau să ştiu.    

sprâncenele ţi-s încruntate    
şi stau s-ascundă suspiciunea.  
nu ştiu cum m-aş comporta   
dacă m-ar lua pe sus, din casă  
legată fedeleş în cămaşa de forţă   
şi m-ar duce la o cură   
de curăţire de gânduri.  
probabil nudă.  
ţi-ar mai plăcea?    

m-aş transforma în marmură,  
în var, în pomi, în ghindă, în ienupăr,  
în culoare, în verset, în stridie, în far,  
în strigăt şi-n meduză.   
şi, poate, şi-n iubire,  
dacă ai vrea neapărat s-o cunoşti.  
nu ştiu...  fiindcă nu pot să tac...    

dar gardurile lor de sârmă   
ne-nconjoară  
iar naveta între cele două lumi   
e din ce în ce mai greoaie.  
cred c-am să rămân aici. 
 îţi faci casă în vecinătatea mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...