luni, 13 martie 2017

Despre tăcere despre singurătate

Despre tăcere
despre singurătate
Nu știu cate iubiri ai trăit tu
Până acum
Eu am trăit câteva
Puține ce-i drept
Cu pauze lungi între ele
Încercările nu se pun
Vremea de-afară
N-are legătură cu vremurile
Timpul cu timpurile
Clipa cu chipurile
Am îngenuncheat lângă
Gândul tău dus
Am vrut să-l întorc
Dar n-a fost chip
Am vrut să-ți arăt
Am vrut să-l urmez
Hățișurile mă întorceau
La ce am fost cândva
Amândoi
Pe când încă nu știam că existăm
Ca entități separate
Beția ta urmată de reproșuri
Lăsase urme adânci
În ce putea veni
Un cârd de păsări se rotea bezmetic
Eu scriam cu pana înmuiată în sânge
Despre tăcere
Despre singurătate

Sorina Ivascu, 04.03.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...