duminică, 28 martie 2010

Cugetari din vremuri de liniste



Dintre toate certitudinile existente pe pamant, cel mai mult de furca ne da iluzia. Cu totii stim ca ea exista, dar nu suntem in stare s-o prindem niciodata.

Singurii fericiti sunt nebunii. Lor le este permis sa se gandesca la orice, fara teama de a fi suspectati de anormalitate. Iar geniile nu sunt nici ei oameni normali. E punctul unde se intalnesc cele doua lumi. In lumile lor e fericire fiindca e libertate...

Nu voi inceta niciodata sa cred ca sufletul imi va spune care este calea, chiar daca e ea si spinoasa. Atata timp cat sunt in armonie cu mine insami, nu mai imi pasa de aparente.

Fiecare om traieste doua realitati: viata pe care o vede oricine si viata lui interioara. Sa nu te amagesti niciodata ca stii cum este cineva, atat timp cat nu ii dai libertatea de a fi asa cum e el.

Libertatea este de doua feluri: cea care ne-o ofera statutul, societatea si cea pe care ne-o oferim noi. Pe prima o putem acuza de anume esecuri, pe cand pentru a doua ar trebui sa stam mai indelung de vorba cu noi insine.

Cea mai mare bogatie pe care o poate avea un om nu sunt banii, ci bogatia de idei. Ganditi-va cat de ingusta poate fi trairea un om care exclama posac: "Degeaba am bani, daca nu stiu ce sa-mi iau de ei"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...