joi, 25 februarie 2010

Iubirea ca proba de foc...



Nu simt nimic din ce simteam
Cand ma strigai intaia oara
Vers de iubita-ti inspiram
Usor si cald, ca ploaia-n vara.

Ma rasfatai si ma trezeai
Cu sunatoare dulci cuvinte.
Ce ai trezit - nu banuiai!
Poate nici nu-ti aduci aminte...

Ce simt acum e... altceva...
E pauza dintre doua vorbe
De-ar banui doar careva!...
Doua iubiri, ca doua probe...

Iar daca bratul vei intinde,
Si-o alta in pat tu vei gasi,
E trupul tau, care se vinde,
E felul ta de a iubi -

Jumate treaz si mort jumate -.
Parca nici nu stii ce iti doresti!
Pacate vechi si noi pacate
Din vremurile-ti fecioresti...

Dar timpul ti-e trecut acuma,
De-a rataci mereu asa.
Schimbi iar adancurile cu spuma
Desi stii ca vrei altceva...

N-as vrea sa-ti spun eu ce anume
Desi stim amandoi prea bine:
Viata-ti deschide o-ntreaga lume
Doar teama e cea ce te tine.

Si-n asteptari ispititoare
Te temi inca sa mai iubesti
Ce scrii si cauti atat de tare.
Ti-e teama, oare... ca... gresesti???...

...........................................

Nu sunt eu glasul tau launtric
Pot doar sa spun ca ti-l aud.
Si-atat de tare bate ritmic
Inima ta, sufletu-ti nud...!!!

Te pun in fata cu-adevarul.
E prima proba ce o ai.
Esti mana care-mparte marul.
Vreau sa te vad: ne-arunci din rai?

............................................


Nu eu iti spun aceste lucruri.
Sufletul tau e cel ce spune.
Nu-ti dau porunci, nu calc pe duhuri...
Soare rasare... soare-apune...

Rotind toate acestea o data
Efemerand, la randul lor,
Perpetuand a lumii roata,
Voi sti ca mori, vei sti ca mor...

Dar ce ramane-n urma noastra?
E viata toata ce-am trait
E pulbere de stea maiastra
Ce-ai daruit, ce-am daruit...

E tot ce-ar fi cuprins in stele...
Sunt zile inca nevenite,
Rodul botezului de iele
Iubiri virgine primenite...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici imi puteti scrie ce ganditi. Va rog, simtiti-va liberi...